Konfigurátor žľabov
0
Online katalóg
Eshop

  • {{ result.text }}

  • {{ result.text }}

Divadelná sála pražského klubu Lávka patrila vo štvrtok podvečer 18. mája 2017 finále už dvanásteho ročníka ankety s názvom Marketér roka 2016. Výkonná riaditeľka spoločnosti Alca plast Radka Prokopová si z výrazne obsadenej súťaže priviezla ocenenie Malého delfína za komplexný prístup k marketingovej stratégii pri uvádzaní nových produktov na trh.

Stratégia Alca plastu začína dôkladným prieskumom trhu, na základe ktorého navrhujeme positioning produktu, definujeme vhodné benefity a predajné argumenty a nastavujeme cenovú politiku. Už v tomto okamihu začína marketingové oddelenie pracovať na propagačných materiáloch. Nie náhodou sme tak jednotkou na trhu v sprchových žľaboch.

Vyhlášení cen Marketérka roku 2016